Re: błędy tylko w dualu

Autor: Bartosz Śmigaj <smigaj_at_post.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 18:15:50 MET

On Wed, 5 Jan 2005 17:08:11 +0000 (UTC), Łukasz Ledóchowski
<lukled@tlen.pl> wrote:

> Zacznij od obniżenia timingów czy FSB. Niestety... Tryb DualDDR jest
> bardziej wymagający co do kości niż single i dlatego mogą pojawić sie
> problemy. W najgorszym przypadku może Cie czekać wymiana pamięci na
> takie, które w tym trybie zadziałają (o ile będziesz z niego korzystał).

No racja z timingami w sumie. Jeszcze tak mysle, ze moze sie chpset nie
wyrabia przy 2x512MB. Ale to by mialo w sumie miejsce przy podkreceniu -
chyba na fabrycznych ustawieniach powinno wszystko smigac.

PS: nie wiem czy warto sie tak upierac przy Duallu na AMD... Roznica nie
jest zbyt wysoka.

--
  .: Bartosz Śmigaj
  .: mail :: smigaj@post.pl