colera, co sie zwie 1655

Autor: metalbeast <psychNOSPAM_at_master.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 17:17:42 MET

kupilem nagryware, tanio, zadowolony jestem ale nei do konca, bo nie pali
tanich plyt.
Twierdzi ze nie nagra, bo po co...
Wiele osob pisze ze tez ma ten problem, ale nikt jak go rozwiazac.
Wiec jak to jest, producent celowo wypuscil nagryware ktora odrzuca tanie
plytki?
z drugiej strony przynajmniej mi dane nie znikna po roku :) ale nie zawsze
nagrywa sie rzeczy ktore bede aktualne nawet po 2 miesiacach ;(
jest jakis sposob zeby to dzialalo? wrr :#