Re: Prośba o doradę ;)

Autor: sweet_lobo <seungia_at_op.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 16:40:03 MET

> Chce kupic dla syna komputer (bez monitora) PII lub PIII w komisie,
warunek
> na Intelu (sprawdzona marka).
> Sprzedawca zaoferował mi dwa takie komputery PIII 600 i 700 z 128 MB RAM
za
> cene ~500zł.
> Moje pytanie, czy były takie procesory 600 lub 700, czy sa one rasowane
> (podkrecone)?. Oczywiście, czy cena tez jest odpowiednia?.

Własnie przeglądam oferte z media-mark ważną od tego piątku i w wyprzedaży
jest bardzo tanio nawet spoko komputer:
Celeron 2.53GHz, 256MB DDR, GeForce FX5200 128MB, twardy 80GB 7200RMP,
stacja dyskietek, nagrywarka cd-rw, klawiatura, mysz.
To wszystko za jedyne, 1199zł, ceną jest nawet OK, bo patrząc np. na inną
oferte w innym sklepie za ten sam zestaw zapłace od 1500 do 1800zł!!!
Szkoda tylko, że niema w tej cenie procesora pentium 4 to byłaby dopiero
oferta :]
Tak więc lepiej dołożyc te 600zł i będzię całkiej lepszy zestaw.

---
Pozdrawiam wilczek