Re: Czy warto kupić to do PIII800EB?

Autor: Robert Bylinowicz <bylinek_at_alpha.net.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 15:42:07 MET

Vituniu wrote:

> Brak AGP oraz fatalna pomylka Intela pod tytulem i810

I tak tylko netuję, słucham muzyki i okazjonalnie filmy oglądam.
Wydajność grafiki nie jest priorytetem.

> Ja bym tam bral raczej cos na BX lub i815EP

Mam Procompa B683 na BX. Płyta Slot 1, a w niej PIII500.
Trafił mi się procesor PIII800 i szukam do niego płyty... i815EP
są dość drogie :-/. Może coś na VIA?

> Na co Ci obsluga Tualatinow, jak kupujesz plyte pod CuMine? :>
> No chyba, ze masz w planach przesiadke na jakiegos...

Dokładnie. Wcześniej czy później coś mi się trafi, więc będzie jak znalazł
:).