Re: Myszka A4Tech <-> USB [OT]

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie.spamuj.gazeta.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 13:09:55 MET

Niejaki/a Mariusz w wiadomości <news:crgg4o$2rn$1@atlantis.news.tpi.pl>
stwierdził(a) jakoby:

> Sam zastanawiałem się 10 minut co zrobić z przyciskiem pod kółkiem i
> zostawiłem autoscroll. Jak dla mnie przyciski >3 są zbędne, ale to czywiście
> kwestia gustu upodobań i przyzwyczajenia (podobnie dodatkowe batony na
> klawiaturze) ale to może wina wieku...

Bo nie używasz porządnego oprogramowania :)
U mnie 3ci przycisk jest wykorzystywany tak samo często jak drugi. Głównym
"wykorzystywaczem" tego przycisku jest Mozilla, gdzie ów przycisk
skonfigurowany jest jako wiele różnych, bardzo przydatnych funkcji.

Trzecim przyciskiem otwieram stronę w nowym panelu, trzeci przycisk jest
również używany do przesuwania stron (ale nie jak standardowy autoscroll,
bardziej jak "łapa" znana z Acrobat Readera). Oprócz tego trzeci przycisk
jest skonfigurowany w Dialogu jako "następny Post" (gdziekolwiek bym nim
nie kliknął - bardzo wygodne, nie trzeba celować w przyciski).
Oczywiście, większość tych funkcji można wykonać wspomagając się
klawiaturą, ale ja tak nie lubię :)

W sterownikach od A4Techa stoi on jako standardowy "Middle button"

Ten mały offtopic nie miał niczemu służyć. Chcę jedynie uświadomić liczne
rzesze ludzi (:>) że środkowy przycisk da się efektywnie wykorzystać :)

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//