Re: CDRW 52/32/52 LG czy Liteon?

Autor: <Tym_at_work>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 11:15:31 MET

Adrian napisał(a):
> mam takiego LG od 6 miesiecy - zero problemow
> lite on chodzi z tego co wiem o wiele glosniej wiec wybralem LG

LiteOn chodzi nieco głośniej, ale nie przy wypalaniu (przynajmniej u
mnie, żadko kiedy wykorzystuje max prędkość).
Za to u LG spotkałem ciekawą przypadłość - nie zawsze czyta Joliet oraz
ma problemy z nagranymi szybko tanimi płytami ;)
No i sama marka LG jakoś mi do gustu nie przypada ze względu na
całokształt - lubie sprzęt posunięty raczej w stronę high-end. Jednak
ten temat to już offtopic i nie chcę go drążyć.