Re: Pytanko

Autor: Hanibal <salaboss_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 09:19:45 MET

Użytkownik "Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> napisał w wiadomości
news:167u2p8xdtyi3$.dlg@smutas.org...

> Zastanów się. Nawet jeśli byłoby jak mówisz to temperatura powinna spaść -
> prędkość obrotowa nie zmieniła się, transfer wzrósł przez co dysk jest
> mniej obciążony (rzadziej używany). Beeeeeee. Co ja bredzę. Bzdura
> kompletna. ;D
>
> Jedyne sensowne wytłumaczenie to pogorszenie wentylacji poprzez dodanie
> drugiej tasiemki.

Tasiemki nie dodałem już dawno tam była podpięta do kieszeni, dysk jest
przymocowany do najniższego stelarza, a z przodu na samym dole mam wentyl
wpychający powietrze do obudowy, na przeciwko niego (z tyłu obudowy) mam
artica na karcie który znowu wyciąga powietrze także przeciąg powinien być.
Po mojemu może poruszyłem mocowanie dysku i tak nie dociska do obudowy przez
co obudowa mniej temperatury odbiera, ale wszystko wygląda tak jak dawniej,
zresztą nie chce mi się grzebać w złomie z tak błachego powodu.