Re: CDRW 52/32/52 LG czy Liteon?

Autor: kovalek <kovalek_at_op.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 03:29:17 MET

Użytkownik "Przemolo" <przemolo@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:crf5je$8fi$1@inews.gazeta.pl...
> Która nagrywarka CDRW trwalsza, bardziej niezawodna i funkcjonalniejsza?
> Ceny praktycznie te same.
> Mam CD ROMa LG 36x od chyba 6 lat i nadal działa - jedynie płytek CDRW nie
> lubi za bardzo. Liteona nie znam...

Polecam Liteona.
Kolega miał dwie nagrywarki CDRW firmy LG.
Pierwsza po jakimś czasie (2-3 miesiące) przestała nagrywać płyty CD-R
szybciej niż 8x.
Po wymiane w serwisie dostał drugą (52x32x52x) - w tej po dwóch miesiącach
pękł CD-ROM. Jednak po wyczyszczeniu z resztek plastiku sprzęt działa.

Ja osobiście miałem nagrywarkę CDRW Liteona (a nawet dwie, pierwsza to 8x
była za która dałem coś koło 850zł); a teraz posiadam DVD-RW i jestem
zadowolony - żadnych problemów.

--
pozdrawiam
Leszek Kowalski