Re: Obszar widzialny LCD...

Autor: Paszczak <szczapak_at_huga.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 02:27:45 MET

Walduss <tomekv6@poczta.onet.pl> wrote:
> Spotkalem sie ze stwierdzeniem, ze monitor lcd 15cali odpowiada obszarowi
> widzialnemu w monitorze crt 17cali. To w takim razie jakiemu crt odpowiada
> 17cali lcd?

Trudno mi dać Ci taki 'przelicznik', bo nie mam monitora CRT pod ręką, ale
faktycznie na LCD obraz jest od krawędzi do krawędzi (do plastiku obudowy),
więc 15" LCD to więcej niż 15" CRT. Ale czy aż tyle, co 17" CRT? To już
zależy od tych CRT, moim zdaniem to coś pomiędzy, tak z 16" CRT (gdyby takie
były :) ).

P.