SATA + ASROCK K7VT6 (VT8237) [problem]

Autor: 98256 <98256_at_poczta.fm>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 22:00:19 MET

Witam Wszystkich,
mam nastepujacego problema :
mam w sumie 3 dyski : 2 IDE, 1 SATA
mam dane na (1)sata i chce skopiowac na (2)pusty dysk ide
a na trzecim ide mam (3)system winXP, i....
chce podlaczyc (1)sata do (3)ide i tu sie pojawia problem bo,
w biosie mam wlaczony sata i tam tez go wykrywa ale jak juz dojdzie do
windowsa z (3) to sie jzu komputer wiesza i pozostaje tylko czarne tlo przy
ladowaniu sie systemu, <!>
probowalem juz chyba wszystkiego
pomozcie drodzy grupowicze
czekam na jakies madre rozwiazania
Pozdrawiam....
Grzesiek

wiec tak:
mam win XP professional + sp1 + wszystkie poprawki
sp2 nie instalowalem bo to kupa z napisem microsoft
no chyba ze wlasnie przez to sie nie uruchomi to <??> hmmm
VIA_RAID_V310E ze strony Via.com zainstalowany
wiec co robic dalej?
pozdrawaim