Bateria do laptopa i dysk quantum

Autor: <sinc_at_interia>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 20:12:38 MET

Witam

Dzisiaj przeprowadziłem operacje programem HD Regenerator
http://www.dposoft.net/
na dysku Quantum 1GB który potrafił sie formatować 3 h i
zawsze miał bad sektory i wogóle był do D......DDDoniczego :((
Programik poczytał dysk znalazł jedno "B" na 70-siątym %
napisał ze zregenerował i ze dysk jest OK. Po tej operacji dysk
sformatował mi sie w 15 min obecnie ma 0 uszkodzonych sektorów
i działa jak nówka :-O
Jeszcze wczoraj powiedział bym ze
nie da sie tego zrobic bez fizycznej regeneracji talerzy a tu
wystarczył programik 300 kb i wszystko jest ok
Domyslam sie ze moze pewnie bedzie ok przez kilka dni
ale to co zrobił z moim dyskiem to i tak mistrzostwo swiata
tym bardziej ze dokonał naprawy bez uszkodzenia i ingerencji
w znajdujace sie na nim dane.
Poniewaz miało byc o baterii do laptopa to przechodze do sedna:
CZY JEST TAKI PROGRAMIK DO REGENERACJI BATERII
OD LAPTOPÓW???
Jeszcze wczoraj powiedział bym ze nic takiego byc nie moze
ale dzisiaj, dzisiaj jestem po testach HD Regeneratora :))
i wolę sie upewnić ;)
pozdr
SinC