odtwarzanie filmów z DVD a kodeki video i audio

Autor: sandal <sandal..........._at_go2.pl>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 18:52:21 MET

Witam.
Sytuacja jest taka że mam odtwarzacz dvd i chciałbym oglądać filmy ale nie
mogę :-((.

Instaluję Cyberlink PowerDVD razem z kodekami audio i video do odwarzania
programowego dvd i wtedy działa.
Ale nie działają wtedy divixy, itp.
Instaluję ffdshow (najnowszy) i nic to nie pomaga.
Jak odinstaluję oprogramowanie dvd to wtedy zaczynają działać divixy,
chociaż na chwilę obecną wiesza mi się komp przy jakiejkolwiek próbie
uruchomienia filmu (jest tylko ffdshow).

Komp to: duron 1GHz, ecs k7vta3 płyta, 128ddr, geforce 2 mx400, 80gb dysk,
dźwięk na płycie, system winME.

Co zrobić żeby działały i divixy i filmy z dvd?
Wielkie dzięki za pomoc.
Sandal