Problem ze sterami...!!!

Autor: mnuterking <mnuterking_at_wp.pl>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 17:49:53 MET

Witam!! Mam taki problem...

Przeinstalowywałem ostatnio znajomej winde na jej już wiekowym sprzęcie.
Niestety nie miała sterowników do płyty głównej ;(( Wychodziłem z
założenia że wygogluje sobie,, więc się nie martwiłem , a tu ZONK....
Otóż szukałem i nic nie znalazłem. Zczytałem z Aidy 32 wszystkie dane i
do chipsetu (Intel Whitney i810E) znalazłem stery, więc grafa
zintegrowana śmiga ,ale dźwięu nie ma. Wyczytałem u Intela, że stery
AC'97 trzeba u producenta płyty wyszukać, now ięc szukałem, ale nic nie
znalazłem. Pomóżcie prosze, bo Tato znajomej już chciałby filmy oglądać.
Oto dane tej płyty:

IBM 6341386

Chipset Inet Whitney i810E

Dźwięk: Intel 82801BA(M) ICH 2XM

Napisałem wszystko z Aidy...

Dodam, że Aida co prawda dała adresy z supportem ale nic tam nie
znalazłem na ten temat ( u Intela króluje teraz High Definition Audio )..

Z góry dziękuje i pozdrawiam....