Re: Vobis przykleil wszystkie wtyczki ...

Autor: Vectra <asWYTNIJta_at_bsk.vectranet.pl>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 17:21:53 MET

> Takiego numeru jeszcze nie widziałem, a możesz podać co to za komp?

To bardzo drogi komputer - skladak sprzed 2-3 lat.
Bylo o niego troche awantur, bo wydojono moja sasiadke,
biorac pokazna zaliczke. A potem nie dalo sie odkrecic,
bo umowa byla juz podpisana.

Np. dranie dorzucili do kompletu skaner SCSII ...

No ale dzialal a lzy obeschly. Teraz cos chcielismy
zmodyfikowac, a tu masz ...

--
V.