Re: Chrzanie!! Idę po komputer do Vobisu.

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 14:26:22 MET

Użytkownik "vitalij" <psotecki@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:crc7a9$j6q$1@inews.gazeta.pl...
> Dosc juz mam uzerania sie ze swoim skladakiem. Ide kupic kompa do
> Vobisu.
> Albo do innego Della

daleko nie trzeba szukać - dzisiaj się pojawiło, ja za takie coś
dziękuję, ale dell to co innego, choć mam doświadczenia z laptopami i
serwerami i to pozytywne. Kiedyś do mnie zadzwonili, że w serwerach
takich które były u mnie w firmie może nastąpić błąd i należy pobrać
nowszą wersję sterowników. A zadzwonili, bo nie mieli do mnie e-maila.
Poza tym serwis działa zgodnie z umową, 4x4x5 czyli 4 godzinny czas
reakcji (w takim czasie sa u mnie w firmie), 4 godzinny czas naprawy, 5
dni w tygodniu w godzinach roboczych. Można zakupić lepsze warunki
gwarancyjne, ale u mnie nie było to potrzebne. Fajna jest gwarancja
complitcare czy jak to sie pisze.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl