Re: komputer- jakie czesci kupic?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 14:02:19 MET

Użytkownik "SamoDobro" <samodobro@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:opsj2v0sgsf53c8b@news.tpi.pl...

> nForce 3 podobno jest skopany, więc chyba lepiej nie brać go

Ja bym proponował to:
no i w tym wypadku lepiej raczej 2x256 i do tego np to:

> a tak w ogóle to jak do CADa potrzebujesz kompa, to nawet nie
> zastanawiaj się, tylko 1 GB RAMu to mus, a nie ekstrawagancja.
> MINIMUM 1 GB

Bez przesady, nie wiemy, czy kolega będzie projektował wierzowce, albo
koparki, czy proste rzeczy, jak np. szafki kuchenne, czy np. puszki do
konserw (bez urazy). Przy tych drugich zastosowaniach 512 wystarczy, a
jak będzie potrzeba więcej, do do tej płyty co podałem dołoży kolejne
2x256 RAMU

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl