Re: Jakie pamieci do AMD64 (s754)

Autor: Ajki <ajki_1_ale_beztego_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 13:54:14 MET

odnosnie pamieci to wez pod uwage ze jak bedziesz mial wiecej niz 3
strony to spadnie ich predkosc

http://tw.giga-byte.com/MotherBoard/FileList/FAQ/faq_amdguide.jpg

jednostronna jest duza czesc 256, z kolei 512 jednostronnych nie udalo
mi sie znalezc (choc podobno sa). z kosci 1 GB to w sensownej cenie
chyba tylko Good Ram cos okolo 700 zl

Andrzej