Re: Czy coś takiego będzie dobre??

Autor: SamoDobro <samodobro_at_poczta.fm>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 13:34:57 MET

On Tue, 04 Jan 2005 12:20:03 +0100, Maciek <foto.amatorDOD@interia.pl>
wrote:

> wydaje mi sie ze nawet bardzo dobry.
> zastanow sie nad dyskiem czy nie lepszy samsung? zimny, wydajny i malo
> awaryjny! poczytaj rozne grupy uzyj google.
> zamiast radka 9600 moze 9550 po podkreceniu jest to to samo a kosztuje
> Gigabyte 250zl!
> nie zapomnij o coolerku na procka bo te boxowe sa bardzo glosne
> no i zasilacz min. 350W firmowy!!! nie wiem jaki jest w tej obudowie
> nie znam tej obudowy wiec moze byc potrzebny jeszcze wentylator do
> obudowy wyciagajacy gorace powietrze.
> poczekaj z zakupem bo ceny teraz spadaja.

ja bym zamiast cellerona wziął Semprona 2400+ (dużo tańszy) i płytę
jakiegoś Asusa albo EPoXa (ewentualnie DFI infinity) - wyjdzie raz, że
taniej (będzie na coolerek), a dwa, że po bezpiecznym podkręceniu (zwykłe
przestawienie magistrali na 400), będzie wydajniej niż ten celleron
(którego też można podkręcić na 3,4 GHz nawet - i wtedy celek będzie
minimalnie wydajniejszy od Semprona) - ale biorąc pod uwagę zysk w cenie,
myślę, że warto.
albo szukaj Athlona XP 2500+ (w tej cenie, co ten Celeron) - a wydajność
ZNACZNIE wyższa.
ogólnie w Intela bym się nie pchał ;)
co do R9550 popieram przedmówcę w 100% - dysk też polecam Samsung - mam
80GB Samsunga - jest cichy i chłodny (w porównaniu z Caviarem to nawet
zimny)
ta obudowa to ta z tymi wyświetlaczami kosmicznymi? jeśli tak, to może
mieć kiepski zasilacz - albo brak bajerów i dobry zasilacz, albo bajery i
kiepski zasilacz w tej cenie niestety.
a kiepski zasilacz = duże prawdopobieństwo awarii przy tak rozbudowanym
zestawie

--
www.samodobro.vline.net.pl