Re: Barton jako Thorton?

Autor: SamoDobro <samodobro_at_poczta.fm>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 13:07:30 MET

On Tue, 4 Jan 2005 12:49:55 +0100, cocmar <cocmar@gazetax.pl> wrote:

> U¿ytkownik "m" <x@x.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> Jest to prawdopodobne.
> W jednej z hurtowni komputerowych sprzedawca powiedzial mi, ¿e Athlony
> XP,
> ktore maja w ofercie, sa "nowe, w pelni sprawne" moze tylko sie zdarzyc
> ze
> beda mialy np. "jakies male ukruszenia".
> Cenowo sa dosc atrakcyjne, daja gwarancje 12m-cy ...

ten procek przyjechał z USA, jest to wersja Mobile, więc raczej nie należy
do tej partii uszkodzonych - tamte to były zwykłe Bartony - zresztą jestem
w trakcie walki z serwisem o uznanie reklamacji takiego ukruszonego
Bartona niemobilnego - i tamten mógł być z tej serii do zniszczenia

ale tutaj mam do czynienia z zupełnie nowym prockiem, przywiezionym z USA,
który sprawował się idealnie aż do tego momentu...
co do odpowiedzi wcześniej: tak, Sandra wykrywała 512 kb cache, zresztą
testy pamięci pokazywały znacznie szybsze działanie niż A XP 3200+, a
teraz jest szybciej tylko do 256 kb, potem zostaję z tyłu.
niewątpliwie uszkodzone cache L2 - ale czy jest to możliwe, żeby tylko pół
cache się uszkodziło?
w BIOSie wszystko mam powłączane, więc tutaj też nie widzę raczej źródła
problemów.
czy źle założone chłodzenie (raczej odrzucam taką możliwość z powodu
temperatur) może spowodować coś takiego?

--
www.samodobro.vline.net.pl