Wina plyty czy systemu?

Autor: Pawel <naicsokCUT_at_op.pl>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 09:44:17 MET

Bylo tak:
Ze swojego kompa dobrze dzialajacego wyjalem dysk
(na ktorym byly zainstalowane 2 xp pro sp2,jeden na c i drugi na d,partycje
e i f z danymi),aby podlaczyc go do innego w celu przegrania roznych
rzeczy.
Do jednego kompa z win xp pro bezproblemowo podlaczony zostal i partycje
byly OK.
Natomiast podlaczajac do jeszcze innego kompa tez z xp pro niestety nie
udalo sie,wywalalo bledy w blue screenie.Wydaje mi sie ze dysk z tym
systemem gryzl sie z moim dyskiem.Ten komp byl na starszej plycie z PIII
500,wiec moze plyta byla za stara na moj dysk(maxtor 9 80) albo to wina
systemu,ktory nie pozwolil na istnienie wiekszej ilosci partycji
podstawowych.
W rezultacie po powrocie do swojego kompa,system mi nie wstal,okazalo sie
ze partycja c z systemem byla uszkodzona i musialem ja usunac/utworzyc i
odtworzyc sytem z ghosta.
Drugi xp na d byl OK.
Wiec pytanie co bylo przyczyna powstania takiego problemu?