Dwa pytania dot. obudowy Tracer Mirror Gray LCD TRO-767.

Autor: Swirnik <swirnik_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 09:29:33 MET

Witam Szanownych grupowiczow,

Jestem posiadaczem obudowy Tracer Mirror gray LCD 350W USB TRO-767.
Po zakupie obudowy okazalo sie, ze w pudelku nie ma zadnej instrukcji.
Sciagnalem sobie wiec opis ze strony www.megabajt.pl

Nie wiem natomiast w dalszym ciagu do czego sluzy i o czym informuje
ikonka klodki oraz kluczyka na wyswietlaczu LCD ?
Nie wiem rowniez do czego sluzy opcja case code i jak jej praktycznie
mozna uzyc ?

Czy ktos z Szacownego Grona Grupowiczow ma taka obudowe i potrafi
udzielic mi odpowiedzi na powyzsze pytania ?
Moze obudowa posiada jeszcze jakies opcje, o ktorych nie wiem ?

Prosze chetnych o pomoc.

Z gory dziekuje.

Swirnik
swirnik@poczta.onet.pl