Re: mobilny IBM - ukryta partycja?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 02:17:47 MET

Użytkownik "jack" <shineme_wyciacto@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:1hsjky58w2jp2$.azedjr3sash2.dlg@40tude.net
> Moje pytanie kieruję do posiadaczy laptopów IBM - czy to prawda ze na
> nowym sprzęcie - jest ukrtyta partycja z system przygotowanym do
> przywrocenia?Chodzi o to ze nie ma w zestawie płyty recovery - a
> system przywraca się (instaluje) własnie w taki sposob jakby na dysku
> byla niewidzialna dla systemu potem partycja z ktorej pochodzą pliki
> instalki recovery.Chodzi o to czy mozna zrobic kopie tej "instalki"
> na CD a potem pobawic się dyskiem - partycjonowanie - oryginalnie
> jest tylko jedna widzialna duza partycja bo dysk ma 60GB,Chodzi o
> [...]

Nie znam rozwiązań IBM-a, ale dopiero co skończyłem zabawę z Compaqiem
EVO. Obraz systemu jest tu dostarczany w postaci zrzutu wykonanego czymś
z pakietu Partition Magic i jest zapisany na dwóch płytkach CD. Ponieważ
nie chciałem kasować wszystkich partycji przy odtwarzaniu systemu, a
tylko partycje systemową, zgrałem sobie wszystko na drugą partycję i po
uruchomieniu z dyskietki DOS-owej Volcov Commandera zmodyfikowałem
odpowiednio ścieżki do obrazów i parametry skryptów. Teraz wystarczyłoby
wgrać to wszystko z powrotem na CD i miałbym działający Recovery CD. U
Ciebie zasada jest pewnie podobna. A tę partycję możesz "odkryć"
czymkolwiek służącym do partycjonowania, bo jest to pewnie zwykła
partycja FAT.

/odpowiadając zmień px na pl/