Re: Karta dzwiekowa

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 09:23:14 MET

> Sory, że podczepie się pod posta, ale mam pytanko.
> Co jest lepsze: SB Live! czy SB Audigy? Róznica
> w cenie kilku wybranych modeli tych kart niewielka

Roznica w sprzecie tez raczej niewielka...
Jakosc dzwieku identyczna, glowne zmiany
to, zdaje sie, wylacznie nowa nazwa ukladu
oraz EAX z numerkiem wyzej.

Poczatkowo miedzy tymi kartami byla tez spora
roznica w cenie... marketing... :(

Zreszta - majac Live mozna kozystac z
przerobionych sterownikow od Audigy...
Tez sporo swiadczy o "rewolucyjnosci" Audigy... ;)

W tej chwili mam wspomnianego juz 'DMX Xfire 1024'
i do produktow Creativa juz wracac nie chce ;)

Lektura do poduszki:

http://mojepc.pl/news/index.php?cid=4&nid=487&ns_page=2
http://mojepc.pl/news/index.php?cid=4&nid=912&ns_page=2

Zdrooweczka,