Re: mobilny IBM - ukryta partycja?

Autor: KaNo <fluor_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 07:45:55 MET

Marek 'marcus075' Karweta <ROT13_xnejrgn@vagrevn.cy> napisał(a):

> Za oknem prószy śnieg, ja siedzę i pije herbate, a jack
> <shineme_wyciacto@gazeta.pl> rzuca na pl.comp.pecet taki tekst:

> Następny...

Wyraznie nie miales do czynienia z laptopami IBM i nie zrozumiales pytania.
Prawidlowa odpowiedz brzmi tak! W laptopach IBM-a jest ukryta partycja, okolo
4.5 Gb (zalezy to od modelu). W najnowszych wersjach biosu jest nawet opcja,
ktora pozwala zobaczyc ta partycje. Uzywana jest ona przez program Rescue &
Recovery do odtworzenia systemu z backapow, ktore on robi (pod windowsami
rowniez). W R&R jest tez opcja nagrania plyt CD odtwarzajacych pierwotny stan
systemu. Jest to partycja, z ktorej po wcisnieciu klawisza Access IBM
startuje mini-system operacyjny IBM-a obslugujacy np. dyski USB, z ktorego
mozna polaczyc sie z internetem, serwisem IBM-a, testowac hardware itp. W
sumie bardzo przydatna opcja i chyba nie warto jej sie pozbywac dla paru giga.
Pozdrowienia.