Re: G³osniki 2.1 Creativa

Autor: Analyzer <jakubhermmannospam_at_o2.pl>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 22:27:30 MET

U¿ytkownik "kamtzu" <bender@WYTNIJ.irc.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:ctm695$ff9$1@korweta.task.gda.pl...

> nie wiem jak to tam u Ciebie wyglada, jesli masz zainstalowane obie
> karty, system je widzi, to jest juz tylko kwestia wyboru odpowiedniego
> "device output"

No jak narazie Soundstorm jest wy³±czony w BIOSIE i nie instalowalem sterów
do niego z paczk± bo troche mia³em obawy czy siê dziadostwo nie bêdzie
gryz³o z Audigy - czyta³em trochê na ten temat i niektórzy ludzie dziamololi
ze z service packiem 2 im siê krzaczy takie zestawienie z tym, ¿e akurat nie
dotar³em do kogo¶ kto by mia³ tak akurat na Asusie