szlag mnie trafia :(((

Autor: salvado <jkadzik_at_gazeta.pl>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 22:10:54 MET

jak nie grupa, to juz nie wiem kto moze cos wiedziec:)))

No_More_IRP_Stack_Locations
Stop: 0x00000035

Takiego blue screena co jakis czas dostaje przy starcie WXP PL SP2.
Powne normalne uruchomoienie nic nie daje. Dopiero sekwencja:
1. Tryb awaryjny
2. Przywracanie systemu
3. Restart do trybu awaryjnego i komunikat ze przywrocenie jest ok
4. Restart do trybu normalnego.

Czy ktos z Was moglby mi cokolwiek podpowiedziec??? Wydaje mi sie. ze
nie jest to zwiazane z OS/Softem, gdyz 2 tyg temu, wkurzony na takie
reakcje, zrobilem format c:\ i wszystko postawilem od poczatku. No i po
kilku dniach sie zaczel znow.

Help me, pliiiiiiiiiizzzzzz

ps. oczywiscie googlalem i czytalem archiwa xpekowych i sprzetowych
grup, ale nic wielkiego z tego nie wyniklo.