Re: nielegalne skopiowanie plikow - pomocy

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 21:53:55 MET

Użytkownik "Jan Bielecki" <janbielecki@world.pl> napisał w wiadomości
news:275b6c85d13f3ea355e5cc214eda183d@news.home.net.pl
> Mam podejrzenie, że ktoś podłaczył swój komputer do mojego ( stworzyl
> siec i ukradl mi cenne pliki podczas mojej nieobecnosci , widac ze
> bylo polaczenie sieciowe ) i chodzi mi o to by sprawdzic jakie pliki
> i kiedy byly kopiowane z mojego komputera. ew na jaki komp byly
> kopiowane ( ip adres )

Sądzę, że ten temat nadaje się na grupę pl.comp.security - tam napisz,
tam siedzą fachowcy od włamań. Od siebie dodam, że natychmiast wykonaj
pełen obraz partycji z systemem przy pomocy np. Drive Snasphot
http://www.drivesnapshot.de/en/down.htm (nie wymaga instalacji na hdd),
żeby zachować dowody.

/odpowiadając zmień px na pl/