COREL!! WINDOWS!! PECET!!

Autor: interkas <interkas_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 21:22:49 MET

            Mam problem z działaniem CorelDRAW 8 w nowym komputerze (kupiony
30.11.2004 r.). Komputer z Pentium IV, 2GHz, 512 MB RAM, system operacyjny
Windows XP. Problem z Corelem objawia się przede wszystkim w trakcie
zapisywania wykonanych prac, bardzo wolno otwierają się zapisane już pliki.
Myślałem, że to jakiś błąd w Corelu, ale po zainstalowaniu go na stary
komputer (4 lata) - Pentium II, 800MHz, 128 MB RAM - nie ma żadnych
problemów. Na nowym komputerze identyczne problemy są z CorelDRAW 11, który
na starym komputerze działa bezproblemowo.

            Konsultowałem się w firmie, która sprzedała komputer. Tam
powiedziano mi,
że Corel wymaga pewnych nakładek czy uaktualnień producenta,
uwzględniających nowy sprzęt komputerowy. Czy to może być prawda? A może
firma popełniła jakiś błąd przy instalacji systemu? Obserwuję też pewne
problemy na nowym komputerze z pakietem Oficce 2000. Proszę o pomoc.

Pozdr. Piotrek!!