Re: G³osniki 2.1 Creativa

Autor: made_myself <made_myselfSPAMIE_at_SSIJop.pl>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 21:12:16 MET

U¿ytkownik "Andrea" <andrzej.libiszewski@.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
napisa³ w wiadomo¶ci news:ctm1fq$8t4$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Mo¿esz zawsze zdecydowaæ siê na lampy. O ile jeste¶ naprawdê bogaty...

Lampy mnie jako¶ nie jaraj± :) I do tego trzeba je zmieniaæ.
No i s³ucham strasznie ró¿norodnej muzyki, a tego siê ju¿ nie da
pogodziæ :)

> Niekoniecznie, chocia¿ ostatnio akurat siê zupe³nie nie przygl±da³em ofertom
> u¿ywanego sprzêtu. A jak chcesz rewelacji, to sup³aj kasê i kupuj lampy.

Taaa... Rewelacja to Krell + Nautilusy, Cobalty albo elektrostaty Martina Logana
:)
Imho do porz±dnego, ale to porz±dnego s³uchania muzyki, to
wystarczy ju¿ zestaw za oko³o 8000pln. Powiedzmy takie Cambridge Audio
z serii Azur. No i ten wyglad :D

> Druga sprawa, ¿e nie s±dzê, ¿eby te nierewelacyjne mosfety da³y d¼wiêk
> gorszy od zestawu g³o¶ników komputerowych - z certyfikatem THX czy bez...

No graæ gorzej na pewno nie bêd±. Tylko znowu pojawia siê kwestia ceny.
U¿ywany wzmacniacz na MOSFET'ach to 300 pln. Do tego nawet najprostsze
monitory, jakie¶ kable... Wychodzi to drogo w porównaniu do takich Creative'ów,
a ta ma³a, ewentualna ró¿nica w brzmieniu nie jest warta (przynajmniej dla mnie)
2-3 razy wiêcej.
Robi siê ba³agan, brakuje gniazdek etc :)
Najoptymalniejsze rozwi±zanie imho, to g³o¶niki do komputera plus
osobno dobre audio/kino domowe.
Ewentualnie jaki¶ "klocek" renomowanej firmy (np. Rotel'a).

--
Pzdr
made_myself