chłodzenie wodne co kupić

Autor: tom <patchus_at_poczta.fm>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 21:16:24 MET

Witam
potrzebuję zmontować zestaw CW do mojego komputera - PIV 2,8 na Asusie
P4C800 1 GB RAM, GF6800GT.
zdecydowałem się na obudowę Thermaltake Tsunami ale nie mam doświadczenia z
chłodzeniem wodnym i nie wiem czy wybrać gotowy zestaw (np thermaltake big
water) czy "komponować" samodzielnie
zaletą zestawu jest cena (89EUR) i mam nadzieję dopasowane parametry
podzespołów
w przypadku oddzielnie kupowanych podzespołów mogę oprócz procesora chłodzić
grafikę i byłbym raczej skłonny się na to zdecydować - nie wiem tylko jakie
kupić proszę doradźcie

TIA
Tom