Re: Głosniki 2.1 Creativa

Autor: Analyzer <jakubhermmannospam_at_o2.pl>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 20:15:23 MET

Użytkownik "Arbiter" napisał w wiadomości

 Ja che kupic te glosniki to naglosnienia sobie sypialni. Kazde
pomieszczenie
> w domu chce naglosnic i te zestawy daja przyzwoita jakosc dzwieku za male
> pieniadze

Witaj :)
Mam pytanie odnośnie głośników ponieważ mocno zaciekawił mnie twój post na
grupie i zdjęcie
Mianowicie także nosiłem się z zamiarem założenie sobie w łazience podobnego
rozwiązania tylko mam parę obiekcji:

- jak z wilgocią i wysokimi temperaturami
- czy nie lepiej by było ustawić suba na jakiejś twardej podstawce na
gumowych nóżkach - myślałem o zakupieniu czegoś co komponowało by się
kolorystycznie z szafkami w łazience no i dołożeniu gumowych nóżek na spód
- jeżleli mam podpięty pod kompa zestaw 7.1 Creativa Mega Works do karty
Audigy 2 ZS ale zostaje mi jeszcze jedna karta na mobo Asusa czyli
soundstorm to rozumiem, że nie było by problemów z podpięciem innych
głośników ??
będzie to działać na takiej zasadzie że przykładowo wybieram w jakiś sposób
w playerze kartę, która ma mi odtwarzać sygnał ??
- jeśli chodzi o sterowanie to mam pewnien komfort bo posiadam klawiaturę
diNovo w technologii Bluetooth i w zasadzie mógłbym sterować playerkiem z
łazienki nawet bez kręcenia przy pilocie od suba (łapie mi DVD na Power DVD
z innego pokoju przez ścianę :)

- z głośników zastanawiam się nad Logitech Z-3 (2.1) / Logitech Z-3e (2.1)
/ Creative I-TrigueT L3600 2.1 i też nie za bardzo wiem co brać

Pozdrawiam
Jakub