DVD-RW BenQ DW1620A

Autor: Marcin G <marcin_at_pocztex2.pl>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 19:51:14 MET

Cześć

Czy ktoś posiada w/w nagrywarkę i może się podzielić wrażeniami? Przymierzam
się do zakupu wersji BOX, przeczytałem 2 testy i wychodzi naprawdę nieźle,
ale nigdy nie miałem nic tej firmy i dodatkowo kojarzy mi się z najniższą
półką, testy mówią jednak co innego.

http://www.cdrinfo.com/Sections/Reviews/Specific.aspx?ArticleId=10450&PageId=25

Nie chcę Liteona ani Nec'a. nie dlatego że nie lubię, bo mam nagrywarkę cd-r
Lite-on (chociaż nie dokońca jestem z niej zadowolony, ale trafił mi sie po
prostu gorszy model LTR-48246K) Asus i Pioneer są z kolei dużo droższe nie
oferując za to nic więcej poza marką, nie wspominając o Plextorze, który
jest dobry ale drogi.

Wie ktoś gdzie w Warszawie można toto zakupić? Będę w weekend na WGK więc
jeśli ktoś z Was handluje tam sprzętem, to proszę wystawić na widoku, bo
będę się rozglądał ;-)

pzdr
Marcin