Re: Logitech Dual Action Gamepad - ?

Autor: Alan <nyna_at_cbpmgn.arbfgenqn.cy>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 02:30:27 MET

Użytkownik "13th" <13th@op.pl> napisał w wiadomości
news:crcjvo$t05$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Nie wiem jak masz w konfiguracji u mnie jest przez "select/start".

> Chyba nie.

> Dokladnie tak jest :-/

A co ciekawsze w starszej wersji bylo to zawsze pod reka praktycznie
wszedzie, i w opcjach w menu, i przed samym meczem mozna bylo jeszcze wybrac
(lacznie z manualnym bramkarzem jak by ktos chcail sprobowac) i w trakcie.
Przez te kombinacje alpejskie z menu jedynie naprawili bug, ktory poelgal na
niezapamietywaniu zmian ustawien strategii w trakcie meczu. Ale o ile wiem
to w patchu zawsze to poprawiali. Co ciekawsze od 2 edycji przynajmniej tak
bylo i zawsze potrzebny byl patch! IMHO programisci przekopiowali slepo pare
lini kodu :)

> Niestety tak czesto jest, ze zawsze jest male "ale" :) nie moge jednak
> sie wypowiadac bo nie znam dobrze poprzednich wersji.

Ja jestem maniakiem tej serii. Wlasnie tak w 2003 roku mniej gralem bo raz
to ze pada mialem z mala ilosc przyciskow, na klawiaturze nie potrafie, choc
klepie sprawnie bez patrzenia, ale jak widac to nie wystarcza :-)
przynajmniej na gry sportowe... Pewnie dalo by sie przyzwyczaic ale chyba
mam sprawne raczki po Nintendo z dawnych lat...
Generalnie to pierwsze wersje robily najwieszke wrazenie. Ostatia nie
spaprana jak na swoje czasy to byla jak dobrze pamietam 2002 i w nia
najwiecej gralem.
EA w tej edycji przegiela z obsluga pada, brakiem moziwosci zmiany klawiszy
klawiatury (modifier pod P!!!), bledami w menu, obcieciem wielu opcje ktore
wczesniej byly a teraz je wcielo, skomplikowaniem obslugi menu - czasem
czlowiek sie gubi bez wzgledu czy obsluguje klawiatura, padem czy mysza :)
Wymieniac by mozna bylo jeszcze dlugo, ale po co sie powtarzac, wystarczy
"przegooglowac" grupy polskie i zagranicze z postami o NHL 2005 i bedzie co
czytac :) W dodatku www.nhl.com.pl ma forum i tam jest dzial poswiecony
grze, jest tez stronka ea.com -> dalej ea sports -> nhl -> forum . Sporo tam
postow na temat bledow i tego co musza zmienic. Lista poprawek i rzyczen
jest dluga i poki co nie doszukalem sie nformacji o jakimkolwiek patchu
ktory mial by byc wydany. Widocznie predzej edycji 2006 sie doczekamy ;] Co
moze zainteresowac to w firmie z Vancouver w Kanadzie nastapila zmiana bosa
:) wiec moze zmiana wyjdzie na lepsze bo produkcje EA SPORTS od jakiegos
czasu obnizaja loty... Mozliwe ze to efekt braku konkurencji, chociaz wiem
ze istnieje jeszcze kilka pozycji alternatywnych jesli chodzi o hokej. Pare
nawet na PCta...
http://www.arenacenter.net/
http://www.nhldepot.net
-> tam szukaj rosterow i dodatkow :], z tego co wiem i zauwazylem to
najwiekszy serwis zwinal manatki :(

--
alan [at] poczta [dot] neostrada [dot] pl
GG: 3265146   |   ICQ: 53767178   |   GSM: +48 501800741