Re: Pojawił się Pioneer 109

Autor: Analyzer <jakubhermmannospam_at_o2.pl>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 19:38:24 MET

Użytkownik "Gupik" <gupik@NOSPAM.piasta.pl> napisał w wiadomości
news:ctlphk$4am$1@inews.gazeta.pl...
> tak apropo w nawiązaniu do tego pionka widzę, że na fotce z Komputronika
> jest wersja chyba boxowa - w porównaniu d o108 - o niebo lepiej to wygląda
>
> hmm jak się ma ten nowy model Pionka do Nec'a 3530 ktoś mógłby się pokusić
> o porównianie ??
>
> trochę drogi ten Pioneerek, a jest chociaż wersja OEM ??
>
> ps. no tylko ciekawie w jakiej cenie będzie ten Nec 3530 ??

wątpie żeby był droższy jeśli Cię to pociesza :) a swoją drogą ten pioneerek
wygląd ma w końcu "interesujący" :) sam mam Nec'a 3520 i troszkę bidowizna z
zewnątrz :) ale nie o to w zasadzie chodzi :)
ps. swoją drogą w dalszym ciągu nic nie wiadomo o nowym firmware do 3520 coś
koło marca podobno ech..... same tylko pogłoski jak narazie - ale chyba nie
przejdzie jednak przeróbka na 3530 >>> tak jak nic nie wyszło z 3500 na 3520
:(*