Creative 6700 i pykanie [jakby przepiecia]

Autor: Nameless <newsam_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 19:07:37 MET

Mam dość poważny problem ze swoimi głośnikami Creative 6+1 [6700]. Czasami
pracuja cicho [czyli gra muzyka] ale od czasu do czasu czasami często
zaczyna sie w nich cos dziać jakby przepięcia takie pykanie, czasami ciche a
le momentami to grzmotnie że mozna się wystraszyć. Próbowałem głośniki
pdłączyć bezpośrednio do kontaktu, do osobnej listwy zasilającej...czyli
robiłem óżne kombinacie i bez efektu.

Czy mieliście taki przypadek ze swoimi głośnikami??? Czyja jest to sprawka??
Kompa?? Karty dzwiekowej (mam Audigy 2). Powinienem coś w kompie przestawiać
?? Co sprawdzić żeby się pozbyć tego problemu???

Prosze o pomoc

andrzej