Czy ktoś wie?

Autor: Taif <taif_at_vp.pl>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 01:19:41 MET

Mam taki problem. Nie wiem jak się za niego zabrać.
Chciałbym w trakcie pracy z komputerem mieć możliwość wyłączenia obrazu
monitora. Nie chodzi mi bynajmniej o fizyczne jego wyłączenie.
Chciałbym, aby to było coś na wzór wygaszacza ekranu. Funkcji wygaszacza
zdaje się ze jednak nie mogę użyć bo cały czas będę używał myszki oraz
klawiatury.
Ideałem byłoby, aby na skutek jakiegoś zdefiniowanego skrótu klawiszowego
wyłączyć obraz (zastępując jakąś tapetką wygaszcza), a później używając
również skrótu powrócić do normalnej pracy.

Jest to dla mnie bardzo ważne więc będę wdzięczny za wszystkie rady, które w
jakikolwiek sposób
pomogą się mi z tym uporać.

pozdrawiam
Taif