Firewire na via czy to zly pomysl?

Autor: dzik <piotrek204.usunto_at_wp.pl>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 15:38:40 MET

Witam

Kupilem sobie karte pci firewire na chipsecie via.
No i zaczynaja sie schody, zainstalowalem to wszystko na w2k razem
z jakims dziecinnym program ulead i niestety pokazuje, obraz, wiesza sie
itp.
Po kilku godzinach walki, zmiany kodekow, roznych programow do zgrywania
poddalem sie.
Odpalilem linuksa i... tez nie dal rady wg wszelkich opisow.
Wygrzebalem stary komp ktory ma win98se i idzie, tylko ze tamten dysk jest
tak wolny ze powoduje utraty ramek.
I teraz sam nie wiem, wywalic w diably karte czy linux i w2k kiepsko sobie
radza.
Na sluzbowym laptopie, karta pcmcia firewire i w2k dziala.
Sa jeszcze karty na ali i nec;u ale nie wiem czy warto wydawac kase.

Sprzet to asus a7v133 + athlon 1.4 + 256sdram

Pozdro

Piotrek