Re: Komputerku kochany uruchom sie

Autor: Patryk Ryniak <patryn2_at_wp.pl>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 15:19:05 MET

  Nie tak dawno pisalem o swoich problemach z wiatrakiem (glosna praca -
 stwierdzono rozregulowanie lozysk w wiatraku). Niestety sprawa sie juz w
ogole wylozyla, gdyz dzisiaj, kiedy postanowilem uruchomic kompa to
 dostalem
 czarny ekran, piski o dlugosci 1 sek (razy trzy), potem przerwa i znowu. W
 opisie plyty glownej znalazlem tylko tyle, ze w przypadku problemow z
 wiatrakiem komp sie nie uruchomi i zostanie zablokowana mozliwosc jego
wlaczenia przyciskiem POWER.
 Tymczasem ja moge go wlaczyc jak najbardziej,
 ale zawsze otrzymuje sytuacje, ktora opisalem powyzej. Dodam, ze zasilacz
 mam 300W, a plyta glowna to MiNT K7VT2.

    Prosze o pomoc bo na dysku mam magisterke bratowej, ktora musi ja oddac
 do jutra, a nie za bardzo mam do kogo isc z dyskiem by podlaczyc.

 Prawdopodobnie RAM. Sprobuj wyjac kasc/kosci i wlozyc je z powrotem.
Pozdrawiam

Zgadzam się.....to raczej RAM. Pewnie poszły banki danych. Wykonaj w/w
instrukcję