Jak wymienić baterię na płycie?

Autor: chairon <chairon_at_interia.SKASUJ-TO.pl>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 15:02:57 MET

Witam. Znów mam zapewne debilne pytanie, ale nie chciałbym czegoś
uszkodzić :D
Jak należy wyjąć, a później włożyć nową baterię? Jest ona osadzona we
wgłębioniu i z jeden strony podtrzymywana jest przez plastikowe ząbki, a z
drugiej przez metalową blaszkę. Czy należy ją podwadzić jakimś ostrym
szpikulcem czy też odchylić tę blaszkę, a może da się ja w ogóle wyciągnąć i
dopiero później wyjmuje się baterię? Nie chcę czegoś złamać, więc wolę
zapytać...

--
Pozdrawiam
chairon