Re: Komputerku kochany uruchom sie

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 13:31:47 MET

"Michał" ctl6nl$jg3$1@inews.gazeta.pl

> [...]
> stwierdzono rozregulowanie lozysk w wiatraku). Niestety sprawa sie juz w
> ogole wylozyla, gdyz dzisiaj, kiedy postanowilem uruchomic kompa to dostalem
> czarny ekran, piski o dlugosci 1 sek (razy trzy), potem przerwa i znowu. W
> opisie plyty glownej znalazlem tylko tyle, ze w przypadku problemow z
> wiatrakiem komp sie nie uruchomi i zostanie zablokowana mozliwosc jego
> wlaczenia przyciskiem POWER. Tymczasem ja moge go wlaczyc jak najbardziej,
> ale zawsze otrzymuje sytuacje, ktora opisalem powyzej. Dodam, ze zasilacz

Wiatrak należało wymienić na czas -- koszt chyba niewielki w stosunku
do możliwych następstw, coby nie napisać tragedii. :) Dodatkowo można
ściągnąć FSB, aby kilokalorii lub kilojoule'i ;) się odkładało mniej.

Co oznaczają piski -- zobacz w dokumentacji płyty. Coś się tam
posypało -- na przykład grafika, ale może coś zupełnie innego;
A o tym co się dokładnie posypało -- mówią owe piski właśnie. :)

> Prosze o pomoc bo na dysku mam magisterke bratowej, ktora musi ja oddac
> do jutra, a nie za bardzo mam do kogo isc z dyskiem by podlaczyc.

Dysk prawie na pewno nie jest uszkodzony, tak więc być
może uda się ową pracę odczytać na innym komputerze. :)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'