Re: Tapeta na pulpicie NIE DO SKASOWANIA

Autor: PolandMET.com <marcin_at_meteoryt.net>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 12:56:44 MET

> A może wyłączenie ActiveDesktop pomoże?
> Tego systemu to ja już prawie nie pamiętam, ale wiem, że to pomagało na
> większość problemów z dziwnymi rzeczami na pulpicie ;)

Wylaczenie pomaga ale tez na tapety ktore chce miec na pulpicie
Ale wpadlem na inny sposob
Wykasowalem wszystko z Temp Folderu na pliki tymczasowe i jedyne co sie tam
wgralo na nowo to dupencja.
A jak mialem nazwe pliku to w rejestrze bez problemu znalazlem jakis polski
URL do ktorego sie to odwoluje
Panienka poszla sie pasc

Marcin Cimała
Polskie Centrum Meteorytowe