Re: Zasialnie dysku 2,5" ze złącza USB

Autor: tbg <i.hate_at_spam.com>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 12:37:27 MET

Użytkownik "Ty-grysek" <Taurus-ui@N.O.S.P.A.M.wp.pl> napisał w wiadomości
news:ctl4a2$lfj$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam!
>
> Planuję zakup zewn. obudowy 2,5" USB2.0 + dysk SAMSUNG MP0804H.
Zastanawiam
> się jednak jak to jest z zasilaniem tego prosto z dniazda USB.

takie obudowy maja 2 zlacza USB, jednym idzie zasilanie, drugim dane.
przewaznie dyski 2,5" do 40GB ida na tym bezproblemowo, ja mam 60-tke w
takiej obudowie i czasem nie chce sie rozpedzic. podejrzewam, ze twoj wybor
to 80-tka. moga byc problemy. zanim kupisz sprawdz czy sie w ogole rozkreci
na komputerach do ktorych to dolaczasz. jezeli chcesz uniknac problemow
wybierz wersje obudowy z zasilaczem, choc wtedy upada idea ogromnej
pojemnosciowo i malej wagowo "dyskietki", ktora jest glownym powodem
kupowania notebookowych dyskow w zewn. obudowach usb lub firewire.

tbg