Re: niski transfer z dysku

Autor: Patryk Ryniak <patryn2_at_wp.pl>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 12:32:17 MET

 A rezydentny antywirus? Na przykład NAV? ;-)

 Bingo :)

 Mam Nortona AntyVirusa 2004. Ale czy jedyna mozliwosc to zainstalowac cos
innego ?
A moze wystarczy cos wlaczyc/wylaczyc w ustawieniach ?

Jak wyłączysz skanowanie, to antywirus przestanie pełnić swoją rolę...

 Kolega mi zaproponowal nod32 czy jakos tak.

 Bardzo dobra propozycja. Od siebie dorzucę jeszcze szybszego, nieco
 prostszego ale także bardzo skutecznego F-Prota.

A ja polecam avasta! 4.5 bo jest darmowy i nie spowalnia systemu oraz
posiada polską wersję językową