Re: [OT] Re: co to jest APIC w biosie Abita ?

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 10:45:19 MET

> Tyle, że ja mam Prescotta, który to ma granicę bezpieczeństwa przy 69-ciu
> stopniach. O Zallmanach też słyszałem, że niezbyt sobię z nimi radzą. Tak
> czy inaczej na razie mam BOXowego na 70% wydajności (1800 obrotów/42-50
> stopni w idle), maks. temp. 62 stopnie (przy 58 włącza się 100%) a i tak
> głośny jak cholera. Nie mam pojęcia co wybrać, co by nie chałasowało i
> chłodziło chociaż niewiele gorzej niż BOX.

Pentagramy i Zalmany oferują chłodzenie nie gorsze niz BOX, przy zachowaniu
większej ciszy. Weź pod uwagę, że ja mam chłodzenie pasywne grafiki,
cieplutki zasilacz i do tego cała buda wciśnięta w biurko. Jak ktoś ma
bardziej humanitarne warunki dla kompa a może nawet jakieś wentyle dodatkowe
w obudowie to może mieć znacznie lepsze efekty niz ja.

--
[ Mariusz: Abit IC7-G P4 3GHz 512/800/HT QVC120Cu 512 DDR400 Kingston NEC ]
[ E700 Asus GF4Ti4200 128 MB 8x Zalman ZM80D WinFast TV-2000 Exp. Zoltrix ]