Re: Maszyna na Serwer.

Autor: Paweł Tomaszewski <pavel84_at_invalid.pl>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 01:10:51 MET

Paweł Kaczmarski wrote:

> To ja Ci odpowiem - jeśli wybierzesz platformęPC - wyjdzie dużo dużo dużo
> taniej przy tych sanych możliwościach.
> No chyba że wejdziesz w sprzęt stricte serwerowy to już inna bajka ale G5 do
> tego nie mieszaj...

A mnie to nawet zainteresowało. Co by było lepsze do zbudowania serwera
www, mysql, php, mail + jakaś dodatkowa usługa? Interesuje mnie wydajność.
Co będzie lepsze? PC? Mac? A może od razu rzucić się na głębokie wody i
zbierać drobne na sprzęt Suna za kilka milionów USD? :)

Propaganda Maca twierdzi, ze procesory G5 są o ileś tam procent
wydajniejsze w PhotoShopie. A jak to jest w zastosowaniach serwerowych?

Czy jako domowy serwerek lepiej użyć jakiegoś starego Pentium2 czy równie
starego G2/3? Jak to wygląda cenowo?

Dodatkowo która platforma była by bardziej user friendly? :)

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * recepta na email: zamień invalid na interia *