PROBLEM Z DRUKARKA OKI B4200 (toner)

Autor: Pstry <pawost_at_WYTNIJpoczta.onet.pl>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 00:41:07 MET

Witam!

1) Sprawa wyglada tak, drukuje jakis dokument, np 2 strony w wordzie.
Wydrukuje jedna i koniec. Po chwili komunikat ze drukowanie sie nie
powiodlo. Jesli dam znowu drukuj, juz nie bedzie chcial drukowac. Wyłącze i
włącze drukarke wtedy wydrukuje znowu tylko jedna strone i zeby wydrukowac
pare strone musze sie nawciskac guziora uruchomialjacego drukarke.
Przeinstalowalem sterowniki, zainstalowalem najnowsze, lipa, sytuacja sie
powtarza. Mam taki programik do drukarki, ktory niby mowi ze toner jest
empty. Otworzylem jest tam jeszcze "piasek", no ale chyba gdyby go nie bylo
to by nie drukowalo idealnie strony. O co moze chodzic ? :/
2) I mam jeszcze pytanko czy jesli skonczy mi sie ten toner to wystarczy cos
takiego kupic ? http://allegro.pl/show_item.php?item=41003073
czy trzeba caly beben wymieniac, nie znam sie totalnie na tym, a chcialbym
zeby wyszlo jak najtaniej.

pozdrawiam