Re: Radeon 8500 - problem z DVI?? jak to dziala

Autor: lukasz sczygiel <odtad|usenetposts1|wytnijto_at_na_serwerze|gazeta.pl>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 00:03:36 MET

Sebastian napisał(a):
> WItam!
>
> Radeon 8500 z dvi
>
> Mam monitorek analogowy - jesli jest podlaczony pod gniazdo d-sub to wsio
> gra a jak go przepne pod DVI to nie dziala - podlaczam przez przeltoke
> oczywiscie>?

1. Znalezc pudelko
2.przeczytac co pisze w sekcji DVI
2a. Jesli pisze dvi-i albo dvi-a (rzadziej) to patrz pkt 3
2b. Jesli pisze dvi-d to patrz pkt 4
3. Felerna przelotka
4. Twoja karta nie wypuszcza sygnalu analogowego przez dvi

PS przelotki sa przelotowe to znaczy nie ma tam zadnej elektroniki
Moze uda ci sie kupic jakis wynalazek w ktorym sygnal cyfrowy jest
kombinowany w analogowy ale takiej nie spotkalem

--
Lukasz Sczygiel