Dysk SCSI + tasma

Autor: Szymon Zdziabek <simon83_at__poczta_.onet.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 22:20:41 MET

Witam!
Kupilem jakis czas temu dysk Seagate Cheetah 18GB 80pin z kontrolerem
Adaptec'a AHA-2940UW i przejsciowka 80-68. Mam do tego zwykla tasme 68pin, w
niezbyt idealnym stanie. Maksymalny transfer jaki udaje mi sie ustawic w
kontrolerze to 20MB/s, chociaz wszystkie urzadzenia obsluguja 40MB/s.
Obwinilem za to tasme. Slusznie?
Czy jezeli kupie tasme LVD, system ten bedzie pracowal prawidlowo w zwyklym
trybie?

--
Pozdrawiam!
Szymon Zdziabek