Re: przegrzanie GPU

Autor: Krzysiek <qwaseq_at_pf.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 22:11:45 MET

Jaroslaw Puchala napisal(a):

> Moze autorowi chodzi o oszczedzanie energii, a nie o to ze sie bedzie
> przegrzewac. Ale tylko zgaduje. Ja swoją underclockuje o 50%.
>
> Pozdrawiam

Chodzi mi rowniez o oszczednosc energii, bo po co ma mi potworek zzerac
waty :) jak siedze i ogladam sobie grupy dyskusyjne. Ale przede wszystkim
zaczalem sie bac o swoj sprzet.
BTW wyprobowalem ATITool, ale dziala stabilnie tylko do 300/280
(core/mem), ponizej nastepuja juz jakies przeklamania w obrazie. Dziwne.

Aha - co do meritum mojego problemu (plamek kolorowych) problem zniknal
po przesmarowaniu rdzenia GPU pasta. Widocznie jak zakladalem Silencera
dalem jej zbyt malo. Teraz juz sie uspokoilo. Zobaczymy co bedzie za pare
dni.

Pozdrawiam wszystkich
Krzysiek

--
Athlon64 3000+; Asus K8V SE Deluxe; 2*256MB HyperX
Sapphire Radeon 9800pro 128MB/256bit + AC ATI Silencer 1;