którą laserową drukarkę monochromatyczną: HP 1160, Xerox 3130, Kyocera 1020D?

Autor: lesse <lyszer_at_vp.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 21:20:45 MET

Zamierzam kupić wkrótce laserową drukarkę monochromatyczną.
Raczej dużo nie drukuję, czasem jakąś pracę lub książkę. Po prostu
chciałbym przesiąść się z atramentówek na dobry, tani, bezawaryjny sprzęt.
Zastanawiam się nad trzema modelami: HP 1160, Xerox Phaser 3130 i
Kyocera 1020D.
Który polecacie?
Pod względem możliwości najlepsza wydaje mi się kyocera... Nie wiem jak
jest z awaryjnością i ogólnie przyjemnością użytkowania poszczególnych
modeli. Lada moment ma wyjść nowy model xeroxa 3150, ale nie wiem czy
czekać.
Mam możliwość kupić HP 1160 za jakieś 1200zł, xeroxa za 850 zł, a
kyocerę za 1500 zł.